Jadual kelas ade di sebelah kiri ye.. Untuk Pengetahuan Laling2 semua...Kelas Hands On Group Min3/ 4 org baru kelas on ye..tq..Untuk request DIY kelas boleh pilih di hari biasa isnin-khamis..tq

Pengikut

Isnin, 16 Julai 2012

Kelas Continental Kek di Semenyih MAMA CHOICE

Lame dah x update blog kesayangan ku ini....sibukk sangat2..alhmdulillah tempahan yang x putus2...Dan permintaan kelas amat menggalakkan..Yang nie kelas sudah berlalu cuma x update diBLOg sahaja..X ni kelas Alin di Mama Choice Semenyih..CONTINENTAL KEK Kelas Semi Hands On..Dihadiri 5 org student...belajar RED VELVET , SNOWY PEACH N MASCARPONE CAKE..Kelas yang seronok happy n berkerjasama..Ok Jom kita tengok hasil yang student buat yee

 Ok inilah 5 org student..name pun saya dah lupa.heheee
 
 Snowy Custard Peach Cake
 Mascarpone Cake

                                                                            Red Velvet


Yang nie pula Rin dri seremban..ambil kelas slice cake..

 rin yang sedang kusyuk membuat cake
 rin dan anknya yg comelll Damia
Inilah yang dihasilkan oleh rin..Black Forest Slice Cake,Strawberry Slice Cake,Tiramisu Slice Cake

5 ulasan:

  1. Bila nak adakan kelas slice kek tu lagi?? Contact nbor saya 0122377804

    BalasPadam
  2. ada kelas utk bulan july tak?

    BalasPadam
  3. kalau ada tolong call saya no ni 0102200449

    BalasPadam
  4. kalau ada tolong call saya no ni 0102200449

    BalasPadam
  5. Kalau ada kelas lg minta contact saya yan 01132461387

    BalasPadam

Bintang warna merah